Reklamationsret

Når du handler på Sandshoppen.dk har du selvfølgelig to års reklamationsret. Dette betyder, at du enten kan få varen ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. Produktet skal være urørt og i samme mængde og stand som ved modtagelsen.

Der skal reklameres inden rimelig tid efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis der reklameres inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Skade på produktet, som skyldes håndteringsfejl eller groft misbrug fra brugerens side af, er ikke dækket af reklamationsretten.

Vi refunderer rimelige fragtomkostninger, som du måtte have i forbindelse med returnering af varen, når reklamationen er berettiget.

Når du ønsker at reklamere over et produkt, skal du kontakte os for afleveringssted. Kontaktoplysninger finder du nederst på siden.

Når du returnerer varen, bedes du angive følgende: ordrenummer og beskrivelse af fejlen.

Der er ikke reklamationsret på forkert bestilte produkter.